Connect with us

MEDIA-MARKETING

Aπό τη Θεσσαλονίκη στο Design Athens με φόρα για τα λάθη

Aπό τη Θεσσαλονίκη στο Design Athens με φόρα για τα λάθη

Για 6η συνεχή χρονιά πραγματοποιήθηκε το διήμερο συνέδριο του
Design Athens στο ACS στο Χαλάνδρι, το Σαββατοκύριακο 18 & 19 Ιανουαρίου.

Το σημαντικότερο -ίσως- συνέδριο οπτικής επικοινωνίας στην Ελλάδα
μέχρι σήμερα, στη φετινή του διοργάνωση επικεντρώθηκε στα «λάθη ως βασικά
δομικά στοιχεία των διαδικασιών δημιουργίας στην οπτική επικοινωνία».

Στη σκηνή του ανέβηκαν κορυφαίοι επαγγελματίες της οπτικής επικοινωνίας από
την Ελλάδα και το εξωτερικό μοιραζόμενοι λάθη που έκαναν ή συνεχίζουν να κάνουν, μιλώντας
για λάθη που μπορούν να διδάξουν, για λάθη που θα πρέπει να αποφεύγονται αλλά και για τολμηρά
λάθη που δεν θα πρέπει να φοβίζουν. Ανάμεσα στους εισηγητές και ο Νίκος Γιούρης,
σχεδιαστής με έδρα τη Θεσσαλονίκη και το στούντιο οπτικής επικοινωνίας Slab.

Με την ολοκλήρωσή της, η παρουσίαση του Νίκου άνοιξε μεγάλη
κουβέντα ανάμεσα στο κοινό της διοργάνωσης.

Μιλήσαμε μαζί του για όσα είπε στο Design Athens 6 αναφορικά με την κοινωνική
ευθύνη του σχεδιαστή και για το πώς τελικά τα σχέδια ενός designer στο στούντιό
του, μπορούν να αλλάξουν τον ρου της καθημερινότητας πολλών όπως
την γνωρίζ(α)ουνε χωρίς να γίνει αντιληπτό.

Ν.Γ: “Στο Design Athens μίλησα για την κοινωνική ευθύνη του σχεδιαστή,
γιατί κάθε σχεδιαστική απόφαση που παίρνουμε, σε μικρό, αλλά καμιά φορά
σε γιγάντιο βαθμό, επηρεάζει τον οπτικό πολιτισμό και την κοινωνική
συνείδηση. Ο ρόλος μας, ως σχεδιαστές, είναι κάτι πιο πέρα από
τρέντι γραφικά, όμορφες συσκευασίες ή μίνιμαλ λογότυπα.

Το ποιος ακριβώς είναι ο στόχος μας πολλές φορές μας ξεφεύγει. Σίγουρα
σχεδιάζουμε γιατί μας αρέσει να δημιουργούμε και να κάνουμε κάτι το οποίο περήφανα θα
δημοσιεύσουμε, όμως ο κύριος ρόλος του επαγγέλματός μας είναι να πουλήσει ένα προϊόν ή να
κάνει αναγνωρίσιμο ένα brand. Παρόλα αυτά το επάγγελμά μας δεν είναι μόνο αυτό.

Το επάγγελμά μας εμπεριέχει ένα στοιχείο που είναι ιδιαίτερο. Παράλληλα με τους προαναφερθέντες στόχους φέρνει μαζί του και μια μεγάλη ευθύνη. Οι γιατροί έχουν εδώ και χιλιάδες χρόνια των όρκο του Ιπποκράτη. Είναι καιρός να ξεκινήσουμε να προβληματιζόμαστε και εμείς γύρω από το πόσο ελαστικοί είμαστε ηθικά όταν σχεδιάζουμε. Αναλογιζόμενοι τις συνέπειες των έργων μας.”

Ο Νίκος εξηγεί πως παραδείγματα άξια προβληματισμού εντοπίζονται σε όλα τα
είδη του σχεδιασμού. Ν.Γ: “Για παράδειγμα η περίπτωση του σοβιετικού μηχανικού και
σχεδιαστή Mikhail Kalashnikov, ο οποίος τη δεκαετία του 1940 σχεδίασε το απόλυτα
επιτυχημένο και αποτελεσματικό ομώνυμο όπλο.

Το ότι η δημιουργία του χρησιμοποιήθηκε και χρησιμοποιείται παγκοσμίως,
και ευθύνεται για τον θάνατο χιλιάδων ανθρώπων, τον καθιστά αφελή ή ανεύθυνο;

Περνώντας στο σήμερα, αξίζει να αναφέρω την περίπτωση της Juul. Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό τσιγάρο σχεδιασμένο έτσι ώστε να είναι θελκτικό και δημοφιλές στους νέους.

Μάλιστα λόγω της έλλειψης σχετικού νομοθετικού πλαισίου οι πρώτες καμπάνιες της εταιρίας ήταν εστιασμένες σε εφήβους μέσω των social media. Το αποτέλεσμα ήταν ο εθισμός χιλιάδων μαθητών στις ΗΠΑ στη νικοτίνη. Συνάδελφοι μου σχεδίασαν αυτές τις καμπάνιες εν γνώσει τους.

Για να δώσω και ένα παράδειγμα σχετικά με τη δική μου προσέγγιση, θα πρέπει
να τονίσω πως οι προσωπικές ηθικές αξίες και γνώσεις δεν μπορούν να μην επηρεάσουν
την επαγγελματική ζωή. Συνεπώς, σεβόμενος και αγαπώντας τα ζώα δεν αναλαμβάνω
εργασίες σχετικές με τους τομείς της γαλακτοβιομηχανίας και της κρεατοβιομηχανίας.

Δε θα μπορούσα να δουλέψω για κάτι με στόχο να επιτύχει πωλήσεις με το οποίο
είμαι αντίθετος. Αυτό συμβαίνει γιατί μέσω της κατανάλωσης δημιουργούνται ή συντηρούνται
συνήθειες, οι οποίες κατ’επέκταση διαμορφώνουν τον πολιτισμό μας. Άρα, θα επέλεγα
να μη συνεχίσω να συνδέω τον πολιτισμό μας με τη βία και τις σχέσεις εξουσίας.”

Για το feedback μετά την ομιλία αναφέρει πως “ήδη με την ανακοίνωση της ομιλίας,
πολλοί συνάδελφοί μου ενδιαφέρθηκαν για το θέμα. Είναι κάτι το οποίο απασχολεί
τη σχεδιαστική κοινότητα, αλλά θεωρώ ότι δεν έχει συζητηθεί αρκετά.

Αφού ολοκληρώθηκε η διάλεξη μου στο συνέδριο, οι ερωτήσεις και το
ενδιαφέρον με γέμισαν αισιοδοξία, ενώ ακολούθησαν εποικοδομητικές
συζητήσεις και αρκετός προβληματισμός.”

Ν.Γ: Στο πλαίσιο του MA in Design, το οποίο ολοκλήρωσα πρόσφατα και μέσω της
σχετικής έρευνας, διαπιστώνω πως οι γραφίστες τείνουν να γίνουν εκτελεστικά όργανα
της αγοράς. Αυτό όμως που χρειαζόμαστε, ως δημιουργοί και ως πολίτες, είναι να
κατανοήσουμε πως δεν είμαστε έρμαια του εκάστοτε εργοδότη ή πελάτη.

Αντιθέτως, είναι χρέος μας προς την κοινωνία και τους εαυτούς μας, να κρίνουμε αν αυτό που ετοιμαζόμαστε να σχεδιάσουμε και να προβάλουμε ανταποκρίνεται στις ηθικές μας
αξίες. Ως οπτικοί μεταφραστές, έχουμε τη δύναμη να επηρεάσουμε την κοινή γνώμη, όχι μόνο
με κοινωνικές αφίσες, κάτι τέτοιο δεν είναι αρκετό, αλλά με την καθημερινή μας εργασία.”

*Πληροφορίες για το Design Athens και για το Slab

parallaximag.gr

Continue Reading
Advertisement

MEDIA-MARKETING

Η Stoiximan “χειροκροτάει” τους Έλληνες που έγιναν #MiaOmada

Η Stoiximan “χειροκροτάει” τους Έλληνες που έγιναν #MiaOmada

Στο πλαίσιο αυτής της πρωτόγνωρης κατάστασης που ζούμε, το κάθε Brand,
o κάθε ζωντανός οργανισμός και εταιρική οντότητα καλείται να επικοινωνήσει
με τους Έλληνες ως εργοδότης, ως χορηγός αλλά κυρίως ως μέρος του
κοινωνικού συνόλου για να μεταφέρει το μήνυμά του προς τους Έλληνες.

Με βάση το παραπάνω σκεπτικό, η Stoiximan σε συνεργασία με την
Another Circus και την RibEye Productions δημιούργησε ένα νέο τηλεοπτικό σποτ
με στόχο να ευχαριστήσει, να ενθαρρύνει αλλά και χειροκροτήσει τον κόσμο για
την προσπάθεια που έχει κάνει και θα συνεχίσει να κάνει.

Σημαντικό κομμάτι του κοινωνικού αυτού μηνύματός της Stoiximan
αποτελεί και η ελπίδα για το “αύριο” που περιμένουμε όλοι με ανυπομονησία.

Ο βασικός κορμός του σεναρίου είναι η “αντιστροφή” μιας πραγματικότητας που γνωρίζαμε μέχρι πρόσφατα. Το σποτ παρουσιάζει τα μέλη της αθλητικής οικογένειας της Stoiximan που αποτελούν πηγή έμπνευσης, θαυμασμού και αποδέκτες του χειροκροτήματος του κόσμου, να ανταποδίδουν αυτό το χειροκρότημα και να ενθαρρύνουν τους συμπολίτες μας που αυτές τις μέρες δίνουν τον δικό τους αγώνα στα νοσηλευτικά ιδρύματα, στα εργοστάσια, στον πρωτογενή τομέα και αυτούς που εργάζονται και βρίσκονται στο δρόμο και εν γένει δεν σταματούν να εργάζονται για όλους εμάς.
Έτσι μαζί με τους καθημερινούς ανθρώπους, στο βίντεο χειροκροτούν ο
Λευτέρης Πετρούνιας, η Κατερίνα Στεφανίδη, η Άννα Κορακάκη, η Βασιλική
Μιλλούση, ο Δημήτρης Διαμαντίδης, ο Σπύρος Γιαννιώτης, ο Γιώργος Σαμαράς, ο
Ματιέ Βαλμπουενά και ο Αντελίνο Βιεϊρίνα 
κάτω από την τόσο οικεία φωνή του
Γιάννη Ζουγανέλη που κάνει την εκφώνηση του κειμένου

advertising.gr

Continue Reading

MEDIA-MARKETING

Σαρώνει και τον ψηφιακό κόσμο ο κορωνοϊός

Σαρώνει και τον ψηφιακό κόσμο ο κορωνοϊός

Συλλέξαμε περισσότερες από 900.000 αναφορές, κείμενα, αναρτήσεις και σχόλια
σχετικά με τον Κορωνοϊό από 1/1 έως 16/3/2020 με τη βοήθεια της πλατφόρμας Web
& Social Monitoring PaloPro, αποτυπώνοντας το ενδιαφέρον, τη διάθεση και τη θεματολογία
της ελληνικής κοινής γνώμης.

Χρονική Εξέλιξη

Τις τελευταίες μέρες ο αριθμός των αναφορών έχει εκτοξευθεί σε εντυπωσιακά υψηλά
επίπεδα σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο γεγονός των τελευταίων ετών. Η πρώτη ραγδαία
αύξηση των αναφορών εντοπίζεται μετά τις 22/2 όταν τα κρούσματα και οι
θάνατοι στη γειτονική μας Ιταλία ευαισθητοποιούν την ελληνική κοινή γνώμη.

Στη συνέχεια οι διαδικτυακές συζητήσεις και αναφορές χτυπάνε κόκκινο.
Το πρώτο peak εντοπίζεται με την εμφάνιση του πρώτου κρούσματος στη χώρα μας.

Μέσα στις επόμενες ημέρες μια σειρά γεγονότων δίνει τροφή για posts, hashtags, stories
και shares. Η πρώτη ανακοίνωση για το κλείσιμο των σχολείων στις περιοχές της Αχαΐας,
Ηλείας και Ζακύνθου στη συνέχεια το καθολικό κλείσιμο των σχολείων και τα μετέπειτα
έκτακτα μέτρα καραντίνας δημιουργούν μια πρωτόγνωρη εικόνα στα social media.

Μένουμε σπίτι … funny story #not

Οι πρώτες εβδομάδες κυλάνε με τους χρήστες των social media σε ποσοστό 18% των
αναφορών να αντιμετωπίζουν με σαρκασμό τα γεγονότα σε σχέση με τον κορωνοϊό.
Παρόμοια διάθεση παρατηρήθηκε σαν πρώτη αντίδραση και στην παγκόσμια
ψηφιακή κοινότητα, όπως θα δείτε και στην συνέχεια της ανάλυσης.

Το 30% των συνολικών αναφορών των χρηστών στα social media αναφέρονται στον ιό και τις επιπτώσεις του, ενώ τις τελευταίες μέρες ο ιός μονοπωλεί τις συζητήσεις στον ψηφιακό κόσμο. Η καμπάνια #menoumespiti #μενουμεσπιτι #μένουμε_σπίτι δεν αργεί να γίνει σλόγκαν.

Μέτρα και Εξάπλωση

Το 38% των διαδικτυακών συζητήσεων αφορά τις ανακοινώσεις και τον σχολιασμό
των μέτρων προστασίας και ακολουθούν τα νέα εξάπλωσης του ιού
με ποσοστό 25%. Ηθοποιοί, τραγουδιστές, αθλητές ανεβάζουν stories για τον σκοπό αυτό.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η επίπτωσή του στην οικονομία δεν έχει
ακόμα σημαντικό αριθμό αναφορών
και προσεγγιστικά απασχολεί το κοινό στο
ίδιο επίπεδο με τη θεματολογία για τα δημόσια πρόσωπα που βρίσκονται θετικά στον ιό.

Μένουμε σπίτι … και ‘βλέπουμε’ masterchef

Έτσι την τελευταία εβδομάδα το κοινό συμμετέχει ενεργά στις αναφορές
για τον κορωνοϊό, μένει σπίτι και ‘βλέπει’ masterchef !!!… ενώ οι αναφορές για
τις εξελίξεις στα Ελληνο-Τουρκικά (Έβρος) έχουν πέσει στις τελευταίες θέσεις.

Instagram Moodboard: Week 10/3 – 16/3, #stayhome #staysafe #staybeautiful #stayactive #washyourhands

Η παγκόσμια εικόνα

Η παρουσία του Κορωνοϊού στις διαδικτυακές συζητήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο είναι πρωτοφανής, με περισσότερα από 36 εκατομμύρια posts να έχουν καταγραφεί τις τελευταίες 7 ημέρες, εκ των οποίων τα 5,4 εκατομμύρια δημοσιεύθηκαν μόνο στις 16 Μαρτίου.

Πιο συγκεκριμένα, καταιγιστική αύξηση παρατηρείται τις τελευταίες εβδομάδες στις αναφορές στον κορωνοϊό που προέρχονται από τις Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίες πλέον έχουν ξεπεράσει σε αριθμό την Κίνα, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο αθροιστικά.

[πηγή: Ipsos / Synthesio]

Σημαντική διαφαίνεται η αλληλεπίδραση της κοινής γνώμης με τις ανακοινώσεις των αρχών
στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης καθώς και ο σχολιασμός των θέσεων των πολιτικών. Ο όγκος των
οργανικών αναφορών σχετικά με τις αρχές και την πολιτική ακολουθεί στενά τις επικοινωνίες και
τις ανακοινώσεις των πολιτικών σχετικά με τα μέτρα και τους περιορισμούς των πολιτών.
Πρωταγωνιστής είναι χωρίς έκπληξη ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Donald Trump, οι θέσεις
του οποίου προκάλεσαν πλήθος αντιδράσεων από την πτέρυγα των Δημοκρατικών,
όπως οι Bernie Sanders, Alexandria Ocasio Cortez και Hillary Clinton.

 

Παράλληλα, οι τοποθετήσεις ακτιβιστών και προσωπικοτήτων αποτελούν πηγή συζήτησης,
συχνά με ειρωνική και σαρκαστική διάθεση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι
παρεμβάσεις του Elon Musk σε σχέση με τον κορωνοϊό, οι οποίες προκάλεσαν
την αφορμή για 43,5 χιλιάδες σχόλια και 350,8 χιλάδες retweets.

Πηγές δεδομένων: Websites, Twitter, Facebook, Instagram, Youtube, Ipsos / Synthesio
Συλλογή δεδομένων: Με τη χρήση της πλατφόρμας Web & Social Monitoring PaloPro

Το παρόν αποτελεί έρευνα και ανάλυση δημοσιότητας σε Web και Social
Media. Δεν είναι προϊόν δημοσκόπησης, ούτε μπορεί να διαβαστεί ως τέτοια.

PaloPro, το πιο σύγχρονο εργαλείο για Web & Social Listening

Το PaloPro προσφέρει μια μοναδική εμπειρία υπηρεσιών καθώς αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εργαλείο που χρησιμοποιείται για την αποτίμηση, την αξιολόγηση και τη βελτιστοποίηση της εταιρικής σας παρουσίας στο ψηφιακό περιβάλλον. Εξασφαλίστε άμεση, σε πραγματικό χρόνο παρακολούθηση όλων των κρίσιμων συζητήσεων σε Web και Social Media, καθώς και 90% ακρίβεια στην ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis), με νέους αλγόριθμους Μηχανικής Μάθησης.

Η ομάδα των αναλυτών της PaloServices μπορεί να υλοποιήσει έργα Analytics & Insights όπως
η αξία μιας μάρκας, η αξιολόγηση καμπανιών, η τμηματοποίηση της αγοράς
και η ανάπτυξη νέων προϊόντων καθώς και να απαντήσει σε marketing
ερωτήματα που πιθανόν έχουν οι πελάτες μας.

Continue Reading

MEDIA-MARKETING

Beetroot: Οι άνθρωποι πίσω από το σήμα «Ελλάδα 2021»

Beetroot: Οι άνθρωποι πίσω από το σήμα «Ελλάδα 2021»

Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και η ομάδα Beetroot μας μιλάνε για τη δημιουργία
του λογοτύπου που άνοιξε συζητήσεις και έχει προκαλέσει αντιδράσεις

Συνέντευξη με το δημιουργικό γραφείο Beetroot Design που σχεδίασε το σήμα
της Επιτροπής «Ελλάδα 2021».

Σκοπός της Επιτροπής «Ελλάδα 2021», για όσους δεν γνωρίζουν, πέρα από τον σχεδιασμό του
εορτασμού της συμβολικής επετείου των 200 χρόνων από την Επανάσταση, είναι να οργανώσει ένα συνολικό
πρόγραμμα δράσεων και εκδηλώσεων με στόχο  να επανασυστήσει την Ελλάδα από την αρχή της σύγχρονης
ιστορίας της μέχρι και σήμερα, στην πορεία αυτών των 200 χρόνων.

Το πολυβραβευμένο δημιουργικό γραφείο Beetroot Design, με έδρα τη Θεσσαλονίκη και
γραφεία σε Αθήνα και Λονδίνο, σχεδίασε αφιλοκερδώς το σήμα, ως χορηγία της
Ένωσης Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδος.

Με το που είχαμε τα επίσημα αποκαλυπτήρια του λογοτύπου για την Επιτροπή «Ελλάδα 2021»
ξεκίνησαν συζητήσεις σχετικά με το συγκεκριμένο σήμα και κάποιες –ίσως υπερβολικές–
αντιδράσεις, κυρίως μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.

Ίσως «βλέπουμε το logo και χάνουμε το δάσος»;

Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και η ομάδα της Beetroot Design μίλησαν στην
ATHENS VOICE σχετικά με το νέο σήμα και για άλλα ενδιαφέροντα πράγματα.

Πώς έγινε η ανάθεση για το σήμα της επιτροπής «Ελλάδα 2021»; Ποιες οι
πρώτες σκέψεις σαν, όταν το αναλάβατε;

Η ανάθεση έγινε στην Beetroot από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος
και ο σχεδιασμός του λογότυπου αποτέλεσε χορηγία της ΕΔΕΕ προς την επιτροπή «Ελλάδα 2021»
. Η ΕΔΕΕ επέλεξε την ομάδα μας ως το μέλος με τις περισσότερες εθνικές και διεθνείς διακρίσεις.

Τι σας ζητήθηκε να συμβολίζει αυτό το λογότυπο για την «Ελλάδα 2021» και τι δικό σας,
σαν Beetroot, φέρατε μέσα από αυτή τη δημιουργική διαδικασία και τελικό αποτέλεσμα;

Το brief της επιτροπής ήταν ξεκάθαρο. Από τις πρώτες κιόλας συνομιλίες και συναντήσεις είχε γίνει
σαφές ότι το λογότυπο για την επέτειο των 200 χρόνων δεν αποτελεί μόνο αιτία εορτασμού
του παρελθόντος, αλλά αφορμή για κάτι βαθύτερο. Μια νέα αφετηρία.

H στιγμή που κοιτάμε πίσω, από το ξεκίνημα της ελεύθερης Ελλάδας ως σήμερα, για να
προχωρήσουμε μπροστά. Με βάση το παρελθόν, η βαρύτητα βρίσκεται προς το μέλλον.

Τι σας ζητήθηκε να συμβολίζει αυτό το λογότυπο για την «Ελλάδα 2021» και τι δικό σας, σαν
Beetroot, φέρατε μέσα από αυτή τη δημιουργική διαδικασία και τελικό αποτέλεσμα;

Το brief της επιτροπής ήταν ξεκάθαρο. Από τις πρώτες κιόλας συνομιλίες και συναντήσεις είχε
γίνει σαφές ότι το λογότυπο για την επέτειο των 200 χρόνων δεν αποτελεί μόνο αιτία εορτασμού του παρελθόντος,
αλλά αφορμή για κάτι βαθύτερο. Μια νέα αφετηρία.H στιγμή που κοιτάμε πίσω, από το ξεκίνημα της ελεύθερης Ελλάδας
ως σήμερα, για να προχωρήσουμε μπροστά. Με βάση το παρελθόν, η βαρύτητα βρίσκεται προς το μέλλον.

Ποια είναι η τυπική διαδικασία που ακολουθείτε, όταν σχεδιάζετε ένα logo για κάποιον πελάτη;

Ο τρόπος με τον οποίο αναπτύσσουμε την οπτική επικοινωνία ενός έργου διαφέρει ανάλογα με τις προδιαγραφές του και τα μέσα με
τα οποία θα πραγματοποιηθεί ένα έργο. Συχνά ακολουθούμε κάποιες πρακτικές που μας επιτρέπουν να μάθουμε τον στόχο
μας καλύτερα και να αποφύγουμε τις προφανείς λύσεις.Μελετάμε ενδελεχώς την ιστορία του έργου, τον τρόπο αλλά και τον
τόπο και τις συνθήκες παραγωγής του, τα φυσικά ή ποιοτικά του χαρακτηριστικά και φυσικά την προϋπάρχουσα επικοινωνία.

Με αυτό τον τρόπο προσπαθούμε να
απομονώσουμε τα χαρακτηριστικά που το καθιστούν μοναδικό και να στηρίξουμε τη δημιουργία μας σε αυτά.

Σε τι επίπεδο βρίσκεται η ελληνική δημιουργία στον χώρο του design και της γραφιστικής;

Σε εξαιρετικό, κάτι το οποίο είναι εμφανές από την έντονη παρουσία και τις διακρίσεις του ελληνικού design
σε διεθνείς διαγωνισμούς. Παρ’ όλα αυτά έχουμε ακόμα πολύ έδαφος να καλύψουμε ειδικά στον χώρο της εκπαίδευσης
και ως επαγγελματίες, αλλά και ως κοινωνία. Φαίνεται να προχωράμε προς τη σωστή κατεύθυνση, πάντως, και αυτό είναι καλό.

Ποια είναι τα επόμενα projects σας για το 2020;

Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, για πρώτη φορά μετά από 17 χρόνια, θα μεταφερθούμε στα νέα γραφεία μας στο κέντρο της
Θεσσαλονίκης.Πρόκειται για ένα τεράστιο εγχείρημα, καθώς σχεδιάζουμε να δοκιμάσουμε πολλά καινούργια και συναρπαστικά
πράγματα, όπως το άνοιγμα ενός design café, την οργάνωση και φιλοξενία πολλών και εξαιρετικά ενδιαφερόντων workshops και
άλλα πολλά, σε μία προσπάθεια να είμαστε πιο ανοιχτοί και εξωστρεφείς με τη δουλειά μας.

Αυτό είναι σίγουρα και το μεγαλύτερο project για το 2020. Πάντως, στα 20 χρόνια ύπαρξης της Beetroot
έχουμε καταλάβει πως η επίτευξη των στόχων μας ως εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με το ίδιο το δημιουργικό
μας ταξίδι ως ομάδα. Πως πρέπει να χαιρόμαστε την καθημερινότητα και να απολαμβάνουμε τις σχέσεις που
δημιουργούνται μεταξύ των μελών μας.Τα υπόλοιπα αργά η γρήγορα θα έρθουν. Είμαστε πολύ αισιόδοξοι.

Παρακάτω, η ομάδα Beetroot αναλύει με περισσότερες λεπτομέρειες το σχεδιασμό του λογοτύπου:

Το 2

H κυματιστή φόρμα του λογοτύπου (αριθμός 2) μεταφέρει έναν ισχυρό συμβολισμό· την μακρόχρονη και
συνάμα πολυτάραχη διαδρομή του ελληνισμού αλλά και τη συνέχειά του πριν και μετά το 1821, πριν και μετά το 2021.
Μία διαδρομή γεμάτη φως, επιτεύγματα, νίκες, έντονες χαρές, αλλά και σκοτεινές περιόδους, ατυχίες και πισωγυρίσματα,
που εκτείνεται σε μια μακρά περίοδο πολλών αιώνων από το παρελθόν ως σήμερα.

Το 1

Τα κομβικά σημεία που τέμνουν τη διαδρομή του ελληνισμού γίνονται ευκαιρίες για επαναπροσδιορισμό.
Με έντονη γραφή (αριθμός 1) το σήμα αποτυπώνει επιβλητικά την κάθε τέτοια στιγμή επανεκκίνησης και
απελευθέρωσης,προτείνοντας η επέτειος αυτή να αποτελέσει το έναυσμα για μια νέα τέτοια στιγμή.

Επιλέχθηκε ένας χρωματικός κώδικας που αποτελεί μια απεικόνιση της πληθώρας των διαφορετικών ιδεών και των χρωμάτων
της επανάστασης και τονίζει την ποικιλομορφία του Ελληνικού τόπου και πολιτισμού καθώς και την
αποδοχή και την αξιοποίηση των διαφορετικών σκέψεων και εμπειριών.



Η χρήση της GFS Didot, ο σχεδιασμος της οποίας βασίστηκε στη γραμματοσειρά που χρησιμοποίησε εξαρχής ο
Αδαμάντιος Κοραής στο εκδοτικό του πρόγραμμα για τον διαφωτισμό των υπόδουλων Ελλήνων, αποτελεί φόρο τιμής στις στοιχειοθετικές
επιλογές των εκδοτών και των τυπογράφων της επαναστατημένης Ελλάδας και επιδιώκει να γιορτάσει τον
διηνεκή χαρακτήρα και την ομορφιά μιας γραμματοσειράς που απολαμβάνουν στα έντυπα τους οι Έλληνες από τότε μέχρι και σήμερα.

athensvoice.gr

Continue Reading

MEDIA-MARKETING

Στη Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά το eCommerce & Digital Marketing Conference North 2020

Στη Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά το eCommerce & Digital
Marketing Conference North 2020

Σε συνέχεια των επιτυχημένων διοργανώσεων των τελευταίων τριών ετών, αλλά και
λαμβάνοντας υπόψη το ιδιαίτερα αυξημένο ενδιαφέρον για ενημέρωση για τον κλάδο
του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ψηφιακής διαφήμισης στην Βόρεια Ελλάδα,
ανακοινώθηκε η διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Conference North, 2020.

Πρόκειται για μία συνεδριακή εκδήλωση, η οποία θα συνδυαστεί με
εκθεσιακή παρουσία εταιρειών και θα πραγματοποιηθεί στις 8 Απρίλιου,
στο THE MET HOTEL, στη Θεσσαλονίκη.

Το επίσημο Web site του ECDM Conference North 2020 βρίσκεται στον αέρα και περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες.
Επίσης, είναι διαθέσιμοι οι μηχανισμοί εγγραφής των επισκεπτών του ECDM Conference North 2020,
όσον αφορά στον εκθεσιακό του χώρο, όπου η επίσκεψη είναι δωρεάν, αλλά και όσων
ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό
Μάρκετινγκ, που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της διοργάνωσης.

Το συνέδριο χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, eCommerce Platforms, Digital Marketing, Digital Payments, Shipments & Logistics και έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό της
Βόρειας Ελλάδας τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα project και όλες τις
μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: υποδομές ηλεκτρονικών
καταστημάτων, ψηφιακή διαφήμιση, ηλεκτρονικές πληρωμές και ταχυμεταφορές.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GRECA προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 10 Μαρτίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο, συμπεριλαμβάνονται, εκτός από τη συμμετοχή, 1 διάλειμμα για καφέ και υλικό συνεδρίου (τσάντα, στυλό, σημειωματάριο).

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο του ECDM Expo Conference North 2020 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για να την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών που υπάρχει στο ecdmexpo.com.

Χώρος διεξαγωγής: THE MET HOTEL, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 8 Απριλίου 2020.

Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
ΥΓΕΙΑ5 hours ago

Κορωνοϊός – Πνευμονία: Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για αυτή τη σοβαρή λοίμωξη

Entertaiment5 hours ago

Παύλος Ευαγγελόπουλος: Παραμένει ορκισμένος εργένης – «Δεν έχω κάνει ποτέ πρόταση γάμου, ούτε έχω δεχθεί»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ5 hours ago

Europa League, ΠΑΟΚ-Ομόνοια 1-1- Γλίτωσε τα χειρότερα

Cinema6 hours ago

«Social Dilemma»: Τα πάντα είναι στο χέρι σου – ή μήπως όχι;

Entertaiment6 hours ago

Πάολα: Στην κηδεία του βιολιστή Ζήση Κασιάρα με τον πρώην σύζυγό της

Entertaiment6 hours ago

Pop Up: Η 38χρονη Έλενα Μπάση αφιέρωσε το «Σκλάβα» στον Γιώργο Τσούλη και έγινε χαμός

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ6 hours ago

Γιωσαφάτ «Αγάπη είναι να μην περιμένεις να πάρεις αλλά να θες να δώσεις, χωρίς αντάλλαγμα..»

ΕΛΛΑΔΑ7 hours ago

Γραμμή άμυνας με μάσκες παντού και απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 00.30 έως τις 05.00 το πρωί

Entertaiment11 hours ago

Έλενα Τσαγκρινού: Η εξομολόγηση για τη μάχη του Mike με τον καρκίνο

ΕΛΛΑΔΑ11 hours ago

Δίκη Χρυσής Αυγής: Ολόκληρη η απόφαση για την εγκληματική οργάνωση – Ποιοι οδηγούνται στη φυλακή και ποιοι μένουν εκτός

Entertaiment1 day ago

Μάρκος Σεφερλής: Στα δικαστήρια με τον σκηνοθέτη Μάνο Καμπίτη για την ταινία «Χαλβάη 5-0»

Entertaiment1 day ago

Άγριες Μέλισσες: Η Δρόσω με τον Φίλιππο και η νέα «παράνομη» επιχείρηση του Κωνσταντή

ΕΛΛΑΔΑ1 day ago

Άγιος Στέφανος: Το σπαρακτικό γράμμα του ιδιοκτήτη του γηροκομείου που αυτοκτόνησε

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 day ago

Ολυμπιακός-Μαρσέιγ LIVE: Η «ερυθρόλευκη» πρεμιέρα στο Champions League

Entertaiment1 day ago

Γιάννης Τσιμιτσέλης: Η νέα φωτογραφία μετά την περιπέτεια της υγείας του

ΚΟΣΜΟΣ1 day ago

Μετά τη Βρετανία και η Γαλλία στο «έλεος» του κορωνοϊού: Πάνω από 26.000 τα νέα κρούσματα

ΕΛΛΑΔΑ1 day ago

Κορωνοϊός: Εκρηκτική άνοδος με 865 νέα κρούσματα – 331 στην Αττική και 181 στη Θεσσαλονίκη

ΕΛΛΑΔΑ20 hours ago

Μάσκα παντού και… σπίτι τη νύχτα: Τα κρούσματα φέρνουν μέτρα – Ίσως τα ανακοινώσει ο Μητσοτάκης

Entertaiment6 hours ago

Πάολα: Στην κηδεία του βιολιστή Ζήση Κασιάρα με τον πρώην σύζυγό της

Entertaiment6 hours ago

Pop Up: Η 38χρονη Έλενα Μπάση αφιέρωσε το «Σκλάβα» στον Γιώργο Τσούλη και έγινε χαμός

Cinema6 hours ago

«Social Dilemma»: Τα πάντα είναι στο χέρι σου – ή μήπως όχι;

Entertaiment6 hours ago

Πάολα: Στην κηδεία του βιολιστή Ζήση Κασιάρα με τον πρώην σύζυγό της

Entertaiment6 hours ago

Pop Up: Η 38χρονη Έλενα Μπάση αφιέρωσε το «Σκλάβα» στον Γιώργο Τσούλη και έγινε χαμός

ΕΛΛΑΔΑ7 hours ago

Γραμμή άμυνας με μάσκες παντού και απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 00.30 έως τις 05.00 το πρωί

Entertaiment11 hours ago

Έλενα Τσαγκρινού: Η εξομολόγηση για τη μάχη του Mike με τον καρκίνο

ΕΛΛΑΔΑ11 hours ago

Ο Μιχαλολιάκος παραδίδεται συνοδεία χρυσαυγιτών που βρίζουν

Entertaiment1 day ago

Μάρκος Σεφερλής: Στα δικαστήρια με τον σκηνοθέτη Μάνο Καμπίτη για την ταινία «Χαλβάη 5-0»

ΕΛΛΑΔΑ1 day ago

Κορωνοϊός: Εκρηκτική άνοδος με 865 νέα κρούσματα – 331 στην Αττική και 181 στη Θεσσαλονίκη

ΕΛΛΑΔΑ2 days ago

Μόσιαλος: Αυτοί πρέπει να κάνουν τεστ κορονοϊού ακόμα και κάθε βδομάδα!

ΕΛΛΑΔΑ2 days ago

Κορωνοϊός: Έκρηξη με 667 νέα κρούσματα – 250 στην Αθήνα – 125 στη Θεσσαλονίκη

Advertisement
Advertisement

ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ