Connect with us

Cinema

Οι καλύτερες ταινίες με εξωγήινους που κυκλοφορούν εκεί… έξω

alaiensnmmbooneee0000

Άλλοι έρχονται εν ειρήνη και άλλοι κατεβαίνουν για να φέρουν τον αφανισμό της
ανθρωπότητας.Άλλοτε πάλι πάμε εμείς και τους βρίσκουμε, σαν από καπρίτσιο του
μυαλού μας, πυροδοτώντας καταστάσεις τουλάχιστον εκρηκτικές.

ΑΤΙΑ, εξωγήινοι και στίγματα στα χωράφια δεν έχουν πια την ίδια
απήχηση στο συλλογικό φαντασιακό όπως πριν από μερικές δεκαετίες.

Κι όμως, το Διάστημα συνεχίζει να κρύβει καλά τα μυστικά του και να λειτουργεί ως αστείρευτη
πηγή έμπνευσης για τους πιο εφευρετικούς δημιουργούς. Μόνο που οι πρόσφατες
σινεματικές τσάρκες του ανθρώπου στο Υπερπέραν δεν έχουν πια εξωγήινους.

Αν σηκώσουμε ωστόσο το κεφάλι στα άστρα και βάλουμε σε λειτουργία το μνημονικό μας, θα θυμηθούμε μεγαλειώδεις κινηματογραφικά στιγμές που είχαν να κάνουν με έναν από τους μεγαλύτερους φόβους, ή όνειρα, της ανθρωπότητας.

Σταθερά της επιστημονικής φαντασίας άλλοτε, οι εξωγήινοι μας άφησαν
κληρονομιά εκατοντάδες καλύτερες ή χειρότερες ταινίες, εγείροντας μυστήριο, δράμα,
δράση, ακόμα και γέλια μέχρι δακρύων.

Χωρίς να είναι κατά κανέναν τρόπο απόλυτη, αφήνοντας αναγκαστικά έξω
περισσότερα απ’ όσα θα έπρεπε, η λίστα μας περιλαμβάνει κλασικές στο είδος τους
ταινίες, τόσο κλασικές που κανείς δεν μπορεί να μη μνημονεύσει.

Συγνώμη πάντως «Οιωνέ» (2002) και συγνώμη «Πόλεμε των κόσμων»
, του 1953 όμως, όχι εσύ του 2005…

«Alien, ο επιβάτης του Διαστήματος» (1979)

«ET: Ο εξωγήινος» (1982)

Γιατί όμως οι εξωγήινοι πρέπει σώνει και καλά να είναι κακοί; Αυτό διερωτήθηκε ο μεγάλος Στίβεν Σπίλμπεργκ γεννώντας το εμπορικότερο κινηματογραφικό παραμύθι όλων των εποχών, ξεπερνώντας σε εισπράξεις ακόμα και τον ογκόλιθο που ακούει στο όνομα «Star Wars» (1977)!

Ο γλυκούτσικος εξωγήινος επισκέπτης που παίρνουν υπό την
προστασία τους μια παρέα παιδιών στάθηκε ακαταμάχητος σε όλους.

Πολλοί αναρωτιούνται ακόμα γιατί έφτασε να γίνει τέτοιο φαινόμενο, μόνο
που η απάντηση είναι κάτω από τη μύτη τους: γιατί είναι φτιαγμένος αποκλειστικά
για παιδιά, είτε μικρά παιδιά είτε παιδιά που αρνούνται να μεγαλώσουν.

Αναφέρεται στην αθωότητα και τη συλλογική μας αφέλεια, μιλώντας
κατευθείαν μέσα στην καρδιά μας. Κι εδώ παραμένει και θα παραμείνει αξεπέραστος.
Ο «ET» δεν είναι για τους εξωγήινους, είναι για τη φιλία…

«Η επαφή» (1997)

Ως μια ταινία πολύ μπροστά από την εποχή της, το sci-fi έπος του Ρόμπερτ Ζεμέκις με
την υπέροχη Τζόντι Φόστερ κατάφερε να υπερβεί τις νόρμες του είδους και να προσεγγίσει
το ζητούμενο της εξωγήινης ζωής με τον πλέον ρεαλιστικό τρόπο.

Και το κάνει γιατί βασίζεται φυσικά στο ένα και μοναδικό μυθιστόρημα
που έγραψε ποτέ ο μέγας αστροφυσικός Καρλ Σαγκάν!

Εδώ δεν έχουμε ούτε αχαλίνωτη -και ψεύτικη τελικά- φαντασία ούτε
αλληγορίες και συμβολισμούς, παρά μια αμείλικτη πραγματικότητα: ένα
αποκωδικοποιημένο εξωγήινο μήνυμα, μια μυστηριώδη μηχανή και μια
επιστήμονα που πρέπει να ανακαλύψει την αλήθεια.

Πώς θα ήταν άραγε μια ενδεχόμενη επαφή ανθρώπινου και εξωγήινου πολιτισμού; Όπως
ακριβώς στην «Επαφή», μια ταινία που ακόμα και τα ειδικά εφέ της επιστρατεύονται όχι
για τον ανέξοδο εντυπωσιασμό, αλλά για ακόμα μεγαλύτερες δόσεις ρεαλισμού.

Προσθέστε εδώ μεταφυσικά και υπαρξιακά ερωτήματα, μάχη επιστήμης και θρησκείας και μια πραγματικότητα που υπερβαίνει τον φουκαρά τον άνθρωπο και έχετε μια από τις καλύτερες ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Χωρίς πράσινα πράγματα που διψούν για ανθρώπινο αίμα…

«Στενές επαφές τρίτου τύπου» (1977)

Η ταινία που σφράγισε το είδος με τον πλέον απόλυτο και καθολικό τρόπο, το έπος
του Σπίλμπεργκ άλλαξε τον τρόπο που αντιμετώπιζε ο κινηματογράφος την
επαφή με εξωγήινες μορφές ζωής.

Συγκινητικό μέσα στην επιτήδευσή του και στοχαστικό μέσα στην πρόδηλη αφέλειά
του, το κλασικό sci-fi μας είπε πρώτα και πριν απ’ όλα «μη φοβάστε το
άγνωστο, ανατρέξτε στο παιδί που κρύβετε μέσα σας και αφεθείτε στο μεγαλείο του».

Κι όλα αυτά πυροδοτώντας ταυτοχρόνως και μια από τις μεγαλύτερες εσωτερικές
μάχες στον ψυχισμό του θεατή: τα μάτια απορρίπτουν την ψευτιά των σκηνών, η καρδιά
ωστόσο τις αγαπά ολοένα και περισσότερο. Ο λογικός νους λέει «όχι», η τρυφερή
ψυχή λέει «ναι» και πάλι «ναι»!

Αυτό το εκτυφλωτικό πορτοκαλί φως που σηματοδότησε την έλευση των εξωγήινων
στοίχειωσε σινεμά και θεατή με την παιδιάστικη αθωότητα μιας ταινίας που βλέπει τους
εξωγήινους με εντελώς ανθρώπινο τρόπο. Τα πλάσματα από το Διάστημα δεν πρέπει
κατ’ ανάγκη να είναι κακά, αν δεν είμαστε εμείς κακοί τουλάχιστον…

«Ημέρα ανεξαρτησίας» (1996)

Η αμερικανική ταινία που αγαπούν να μισούν οι σκληροπυρηνικοί λάτρεις της επιστημονικής
φαντασίας και λατρεύουν όσοι αγαπούν την καθαρή δράση μόνο συστάσεις δεν χρειάζεται.
Τα όσα εξαιρετικά διασκεδαστικά συμβαίνουν στο φιλμ του Ρόλαντ Έμεριχ με τον
Λευκό Οίκο να τινάζεται στον αέρα και τους εξωγήινους να καταστρέφουν τις
μεγαλουπόλεις που με τόσο κόπο έχτισε ο άνθρωπος παραμένουν εμβληματικά στο είδος.

Πατριωτική μέχρι δακρύων και με πραγματικό πρωταγωνιστή τα ειδικά εφέ, η «Ημέρα
ανεξαρτησίας», η 4η Ιουλίου φυσικά, είναι διασκεδαστικότερη πέρα από κάθε φαντασία. Μεγάλη
ταινία δεν τη λες κατά κανέναν τρόπο, τη λες ωστόσο μεγάλη χολιγουντιανή ψυχαγωγία.
Καθαρή δράση, ακόμα καθαρότερη αφέλεια και μια σειρά σκηνών ανθολογίας
που την έκαναν αυτομάτως καλτ. Βλέπεται με ποπ κορν και αναψυκτικό…

«Starman» (1984)

Ένα ανθρωποειδές καταρρίπτεται πάνω από το Ουισκόνσιν, παίρνει τη μορφή
του μακαρίτη συζύγου μιας χήρας και προσπαθεί να καλέσει τους ομοίους του σε βοήθεια.

Αυτό είναι το εμβληματικό «Starman» του Τζον Κάρπεντερ, που εξασφάλισε
από το πουθενά στον Τζεφ Μπρίτζες υποψηφιότητα για Όσκαρ, ένας αλλιώτικος ET δηλαδή
αν ο ET ήταν ένας ελκυστικός τριαντάρης.

Μόνο που το «Starman» είναι πολλά περισσότερα από μια ταινία με εξωγήινους.
Ακόμα και ως δοκιμιακή αναφορά την έχουν δει στο πώς μπορείς να διατηρήσεις
την ελπίδα όταν πενθείς, πώς μπορείς να ερωτευτείς μέσα στην προσωπική τραγωδία.

Ο ταξιδιώτης του Διαστήματος θα διασχίσει τη μισή Αμερική ερχόμενος
σε επαφή με την ανθρώπινη κοινωνία, προσυπογράφοντας μια εκ των
προτέρων καταδικασμένη ιστορία έρωτα.

Έτσι κάπως θα ήταν ο ΕΤ αν μεγάλωνε και ερωτευόταν γήινη. Και με τον Κάρπεντερ στο τιμόνι, η ιστορία του γίνεται μεγάλο σινεμά, μιλώντας ακόμα και για τη μισαλλοδοξία που καραδοκεί στην κοινωνία των γήινων. Κι όμως, η επιστημονική φαντασία μπορεί να γίνει γλυκιά και μελό…

«Οι Αρειανοί επιτίθενται!» (1996)

Μπορεί να μην είναι η καλύτερη ταινία του Τιμ Μπάρτον, είναι ωστόσο η καλύτερη
sci-fi κωμωδία όλων των εποχών! Αυτά τα πράσινα ανθρωπάκια είναι όσο πιο μοχθηρά παίρνει,
όπως θα ανακαλύψει με τον άσχημο τρόπο η ανθρωπότητα και ο πρόεδρος των ΗΠΑ,
Τζακ Νίκολσον, με τη φιέστα που στήνει στους Αρειανούς να μην του βγαίνει με τίποτα.

Το «Mars Attacks!» είναι μια εξωπραγματικών διαστάσεων παρωδία, μια σάτιρα όλου
του είδους της επιστημονικής φαντασίας που καταπίνει τα πάντα εντός της. Ο Μπάρτον και
η παρέα του σπάνε πλάκα, το ίδιο κάνει όμως και ο θεατής που δεν κρατιέται από τα γέλια.
Η ταινία σε καλεί να μην την πάρεις στα σοβαρά, βάζοντας τρικλοποδιά
στον σοβαροφανή σινεφίλ που περιμένει επικές μάχες και διαγαλαξιακά ταξίδια.

Νοσηρά διασκεδαστική και καταραμένα αστεία, με ανθρώπινα ιδανικά και
ιδεολογίες να καταπατώνται ανίερα, είναι μια ατόφια στιγμή κωμωδίας μασκαρεμένη σε sci-fi…

newsbeast.gr

Continue Reading
Advertisement

Cinema

Δείτε το τρέιλερ από το πολυαναμενόμενο φιλμ «Between the World and Me»

Δείτε το τρέιλερ από το πολυαναμενόμενο φιλμ «Between the World and Me»

Το πολυσυζητημένο βιβλίο του Τα-Νεχίσι Κόουτς «Between the World and Me», γραμμένο
υπό μορφή επιστολής προς τον γιο του για το τι είναι να είσαι Μαύρος στην Αμερική,
προσαρμόστηκε αρχικά για το θέατρο –
ανέβηκε στο Apollo Theater – και στη συνέχεια για την τηλεόραση. Το περασμένο
Σάββατο έκανε πρεμιέρα στο HBO Max.

Το επίσημο trailer δίνει πρόγευση αυτού του αμαλγάματος τέχνης, μουσικής και
περφόρμανς από σπουδαίους καλλιτέχνες που, για τα γυρίσματα, ένωσαν
τις δυνάμεις τους από διαφορετικά, ακόμη
και απομακρυσμένα γεωγραφικά, σημεία.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @45proof

Η ταινία ζητάει την προσοχή σας

Η διάρκεια 80 λεπτών ταινία – με ένα εντυπωσιακό cast, την Όπρα Γουίνφρεϊ,
την Άντζελα Ντέιβις και άλλους – φωτίζει τη βία του συστημικού
ρατσισμού. Ζητά από τους θεατές αυτά που οαφηγητής στο βιβλίο ζητά από τον γιο του:
να γίνουν συνειδητοί πολίτες αυτού του όμορφου και συνάμα τρομερού κόσμου.

Το λεπτό βιβλίο έφτασε στα βιβλιοπωλεία πριν πέντε χρόνια.
Έκτοτε τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας: Bestseller των Τάιμς της Νέα

Υόρκης, βραβείο National Book Award, ένα από τα 10 καλύτερα βιβλία δοκιμίου της
δεκαετίας σύμφωνα με το TIME, φιναλίστ για το βραβείο Πούλιτζερ, φιναλίστ για το βραβείο που δίνει ο National
Book Critics Circle και ένα από τα «Books That Help Me Through» της Όπρα Γουίνφρεϊ.

Μετά την κυκλοφορία του ακολούθησε ορυμαγδός προτάσεων
και θεατρική και κινηματογραφική μεταφορά. Ο Κόουτς αρνείτο.
Έως ότου τον πλησίασε η εκτελεστική παραγωγός του Apollo Theater –
και φίλη του από τα χρόνια στο Howard University – Καμίλα Φορμπς.

in.gr

Continue Reading

Cinema

Τζορτζ Κλούνεϊ: Επιστρέφει μπροστά και πίσω από την κάμερα με ταινία Sci Fi

Τζορτζ Κλούνεϊ: Επιστρέφει μπροστά και πίσω από την κάμερα με ταινία Sci Fi

Μετά από τρία χρόνια που έχει να σκηνοθετήσει και τέσσερα που έχει να
παίξει στον κινηματογράφο, ο Τζορτζ Κλουνεϊ επιστρέφει -ως σκηνοθέτης
και πρωταγωνιστής- σε μια ταινία επιστημονικής φαντασίας.

Τελευταία του σκηνοθετική δουλειά ήταν το «Suburbicon» του 2017 και η
τελευταία φορά που πρωταγωνίστησε σε ταινία ήταν στο «Money Monster» της
Τζόντι Φόστερ το 2016. Και τώρα, ο Κλούνεϊ σκηνοθετεί τον εαυτό του στο «The Midnight Sky»,
τη νέα του ταινία που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις 20 Δεκεμβρίου, στο Netflix.

To «The Midnight Sky» αφηγείται την ιστορία μιας ομάδας αστροναυτών της
NASA οι οποίοι επιστρέφουν στη Γη μετά από αποστολή εξερεύνησης του πλανήτη
Δία που, όπως ανακάλυψαν, έχει μια ατμόσφαιρα όπου μπορείς να αναπνεύσεις
κι ένα κλίμα στο οποίο οι άνθρωποι θα μπορούσαν να ζήσουν.

Επιστρέφοντας όμως στη Γη, θα διαπιστώσουν ότι ενώ ανακάλυψαν ένα καινούριο σπίτι για την ανθρωπότητα, το παλιό είναι πλέον ετοιμοθάνατο. Ο ήρωας που υποδύεται ο Κλούνεϊ, ένας επιστήμονας που πάσχει από καρκίνο, προσπαθεί να εμποδίσει την επιστροφή της ομάδας και να στείλει μήνυμα στο διαστημόπλοιό τους, αλλά για να το κάνει αυτό θα πρέπει να εκτεθεί στο τοξικό γήινο περιβάλλον.

Η ταινία τελείωσε τα γυρίσματά της τον περασμένο Φεβρουάριο
και σήμερα μοιάζει πιο προφητική από ποτέ:

Continue Reading

Cinema

Μάχη Netflix με Apple για την νέα ταινία Τζέιμς Μποντ

Μάχη Netflix με Apple για την νέα ταινία Τζέιμς Μποντ

Μετά από τις συνεχείς αναβολές της πρεμιέρας του νέου Τζέιμς Μποντ στις
κινηματογραφικές αίθουσες λόγω της πανδημίας, γεγονός που έφερε χασούρα
ύψους περίπου 50 εκατομμυρίων
 στο στούνιο, η MGM σκέφτεται να
προσφέρει την ταινία ”No Time to Die’‘ απευθείας στο streaming.

Έχοντας θορυβηθεί και από την εισπρακτική αποτυχία του “Tenet”
του Κρίστοφερ Νόλαν
, όλα τα μεγάλα στούντιο είναι ανοιχτά πλέον στο ενδεχόμενο
να δώσουν τις ταινίες τους σε εταιρείες streaming.

Σύμφωνα με το Variety, η MGM ζητάει το αστρονομικό ποσό των 600 εκατομμυρίων δολαρίων προκειμένου να υπάρξει συμφωνία.

Όπως σημειώνει το δημοσίευμα Apple και Netflix, οι μεγαλύτερες
εταιρείες στο είδος, έχουν ήδη αρχίσει να προσεγγίζουν την MGM.

Βέβαια, για να υπάρξει συμφωνία, θα πρέπει να συμφωνήσουν όλοι οι συνεργάτες της MGM, όπως η Universal, που έχει τη διανομή για τις χώρες πλην Αμερικής, αλλά και οι εμπορικοί συνεργάτες, όπως η Land Rover, τα ρολόγια Omega, αλλά και η Heineken.

Η ταινία του James Bond ήταν η πρώτη που αναβλήθηκε τον Μάρτιο που μας πέρασε και πριν μερικές εβδομάδες ανακοινώθηκε πως προγραμματίζεται για τον Απρίλιο του 2021.

Πρόκειται για την τελευταία ταινία του Τζέιμς Μποντ με τον Ντάνιελ Κρεγκ στο ρόλο του γοητευτικού πράκτορα, με το μπάτζετ της να αγγίζει τα 250 εκατομμύρια δολάρια.

topnews.gr

Continue Reading

Cinema

«Social Dilemma»: Τα πάντα είναι στο χέρι σου – ή μήπως όχι;

«Social Dilemma»: Τα πάντα είναι στο χέρι σου – ή μήπως όχι;

Στην επίσημη περιγραφή του στο Netflix, το «Social dilemma» παρουσιάζεται ως
«ντοκιμαντέρ-δράμα που εξετάζει τον επικίνδυνο αντίκτυπο της κοινωνικής δικτύωσης,
με τους ειδικούς να κρούουν τον κώδικα του κινδύνου για τα δημιουργήματά τους».

Ένας από αυτούς, που φαίνεται να έχει και τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο ντοκιμαντέρ,
είναι ο Τρίσταν Χάρις, πρώην ηθικολόγος της Google και συνιδρυτής του Κέντρου Ανθρώπινης
Τεχνολογίας. Νωρίς στο ντοκιμαντέρ, ο Χάρις μοιράζεται με τους θεατές το wake up call του.

Όταν δούλευε για την Google και συγκεκριμένα στην ομάδα ανάπτυξης του
Gmail, συνειδητοποίησε ότι το εργαλείο αυτό γινόταν ολοένα και πιο εθιστικό για τον ίδιο.

Έγραψε λοιπόν μια παρουσίαση, μια έκκληση όπως ο ίδιος τη χαρακτηρίζει, στην οποία
καλούσε τους συναδέλφους του να δουλέψουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, καθώς θεωρούσε
λάθος το γεγονός ότι «πενήντα λευκοί σχεδιαστές 20-35 ετών στην Καλιφόρνια
παίρνουν αποφάσεις που επηρεάζουν δύο δισεκατομμύρια άτομα».

Η παρουσίασή του έγινε αμέσως ενδοεταιρικό viral, άπαντες ταυτίστηκαν
μαζί του και συμφώνησαν με την ιδέα του.

Και… τέλος. Η ιδέα που συνάντησε καθολική αποδοχή πέρασε και
δεν ακούμπησε, καθώς κανείς δεν κινητοποιήθηκε ώστε να γίνει πράξη.

Μη μας κάνει λοιπόν εντύπωση αν το ίδιο το ντοκιμαντέρ του Netflix έχει παρόμοια κατάληξη. Σε σκηνοθεσία Τζεφ Ορλόφκσι, το «Social dilemma» δημιούργησε τεράστιο hype άμα τη εμφανίσει του, η αλήθεια είναι όμως ότι δεν μας λέει κάτι καινούργιο.

Οι ηθικές ανησυχίες που εκφράζονται από πρώην κορυφαία στελέχη εταιρικών κολοσσών
και περιγράφονται σε μια ατυχή σειρά από δραματοποιημένα στιγμιότυπα που
τρέχουν παράλληλα με το ντοκιμαντέρ (και θα μπορούσαν πολύ εύκολα να λείπουν), έχουν
περάσει λίγο-πολύ από το μυαλό κάθε ενεργού χρήστη των social media.

Ευτυχώς, η δαιμονοποίηση της τεχνολογίας και μια προτροπή κατάργησης πάσης φύσεως
μέσων κοινωνικής δικτύωσης απουσιάζει εύλογα από το τραπέζι του «Social dilemma».

Γνωρίζουμε όλοι ότι ένας κόσμος χωρίς social media μοιάζει τουλάχιστον ουτοπικός, κι αυτό
ξεκαθαρίζεται από την αρχή του φιλμ όπου δηλώνονται οι θετικές, ουσιαστικές, συστημικές
αλλαγές που έχουν φέρει στον κόσμο: από την ευκαιρία να επανενώνονται παλιοί φίλοι
και χαμένα μέλη οικογενειών μέχρι να εντοπίζονται συμβατοί δότες.

Το λυπηρό είναι ότι όσοι μιλούν on camera –με σχεδόν απολογητικό ύφος– έχουν αποχωρήσει πλέον από τις υψηλόβαθμες θέσεις τους «λόγω ηθικών προβληματισμών», προφανώς όμως έχοντας ήδη βάλει το λιθαράκι τους στη σημερινή κατάσταση των πλατφορμών και πιθανότατα έχοντας ήδη λύσει κάθε οικονομικό τους πρόβλημα.

Πώς θα ήταν όμως τα πράγματα αν αυτοί οι άνθρωποι διατηρούσαν τις θέσεις τους και μαζί
με αυτές και όλες τις σημερινές ηθικές τους (μας) ανησυχίες; Μήπως έτσι χάθηκε μια πολύτιμη
ευκαιρία συλλογικής προσπάθειας για την αλλαγή; Τελικά μένει κάποιος να υπερασπιστεί
τους χρήστες εκ των έσω; Μάλλον κανείς, γι’ αυτό και το μπαλάκι περνάει για άλλη μια
φορά στα χέρια των χρηστών/θεατών.

Αυτό που έξυπνα κάνει το «Social dilemma» είναι ότι φωτίζοντας το σύστημα πίσω
από την κατάχρηση που κάνουμε στα social media ξυπνάει μέσα σου –έστω και για 94 λεπτά
, όσο διαρκεί το φιλμ– ένα δίλημμα που μοιάζει με πάλη. Θα τσεκάρεις το κινητό σου που
σίγουρα έχεις κάπου εκεί δίπλα ή όχι; Από τύψεις και μόνο, δύσκολα θα το κάνεις.

Σιγά την πάλη, θα σκεφτούν πολλοί, αλλά είναι όμως αρκετοί οι χρήστες
που ασυναίσθητα κοιτούν το κινητό τους πολλές φορές μέσα σε μιάμιση
ώρα χωρίς να κάνουν κάτι στην ουσία.

Όπως εύστοχα σημειώνεται, «υπάρχουν μόνο δύο βιομηχανίες που αποκαλούν τους πελάτες τους “χρήστες”, τα παράνομα ναρκωτικά και το λογισμικό». Αν τα καταφέρεις και έστω για 94 λεπτά αντισταθείς, θα νιώσεις ότι κάτι μικρό σου έμεινε από το «Social dilemma». Τα «μεγάλα» που θα κερδίζεις κάνοντας συνήθειά σου το να συμπεριφέρεσαι ως συνειδητοποιημένος χρήστης, βρίσκονται εκεί έξω, μακριά από τις οθόνες.

athinorama.gr

Continue Reading

Cinema

Lucifer: Ξεκινούν τα γυρίσματα της σειράς του Netflix που κάνει πάταγο

Lucifer: Ξεκινούν τα γυρίσματα της σειράς του Netflix που κάνει πάταγο

Το πρώτο μισό της 5ης σεζόν της σειράς Lucifer προβλήθηκε στις 21 Αυγούστου
από το Netflix κι έκανε πάταγο. Τώρα η σειρά δηλώνει έτοιμη να ξεκινήσει γυρίσματα για μια τελευταία φορά.

Ήδη, όπως αναφέρει το lordoftheseries.gr είχε ολοκληρώσει ένα τεράστιο μέρος των
επεισοδίων της 5ης σεζόν πριν σταματήσουν εξαιτίας της πανδημίας. Συγκεκριμένα, μόνο το
φινάλε δεν είχαν προλάβει να γυρίσουν.

Έτσι στις 24 Σεπτεμβρίου τα γυρίσματα ξεκινούν ξανά και με την ολοκλήρωση του
16ου επεισοδίου θα συνεχίσουν κατευθείαν την παραγωγή της 6ης και τελευταίας σεζόν της σειράς.

Πρόσφατα ο Tom Ellis έκανε μια προσωπική εκτίμηση για το πότε να περιμένουμε το
δεύτερο μισό της 5ης σεζόν. Όπως ανέφερε, υπολογίζει για τον Δεκέμβριο του 2020 ή για τις αρχές του 2021.

newsbeast.gr

Continue Reading

Cinema

«O Kήπος» του Bruce Gooch, στα ανοιχτά θέατρα της Αττικής.

«O Kήπος» του Bruce Gooch, στα ανοιχτά θέατρα της Αττικής. 

Σκηνοθεσία Δημήτρης Μυλωνάς

 Mε τους : Στέλιο Μάινα και Κάτια Σπερελάκη

Η παράσταση που θυμίζει στους θεατές με τον πιο συγκινητικό τρόπο
τη δύναμη της αγάπης, μετά την πολύ πετυχημένη πορεία της στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη
και αφού ταξίδεψε σε όλη την Ελλάδα, έρχεται στα ανοιχτά θέατρα της Αττικής.

Πόσο βαθιά μπορεί να είναι η ανάγκη του ανθρώπου για αγάπη, για
συντροφικότητα, για πλήρη αποδοχή; Μπορούν δύο φαινομενικά αντίθετες
προσωπικότητες να βρουν ο ένας στον άλλο το πρόσωπο
που έψαχναν σε όλη τους τη ζωή;

Τις απαντήσεις δίνουν επί σκηνής σε μια συγκλονιστική ερμηνεία ο
Στέλιος Μάινας και η Κάτια Σπερελάκη. Το έργο του Καναδού ηθοποιού και
συγγραφέα Bruce Gooch, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά μιλάει
για μνήμες και εμπειρίες που παίζουν καθοριστικό ρόλο στη ζωή του καθενός.

Ο «Κήπος» (Tangled Garden) είναι το τελευταίο έργο του Bruce Gooch, σημαντικού
ηθοποιού και συγγραφέα με επιτυχίες σε πολυάριθμες παραγωγές σε Η.Π.Α και Καναδά
και ιδρυτικού μέλους της Εταιρείας Θεάτρου New Fangled Stages η οποία εδρεύει στο Τορόντο.

Το Από Μηχανής Θέατρο σε συνεργασία με την New Fangled Stages
 παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα τον Κήπο (Tangled Garden).

Λίγα λόγια για το έργο:

Ο Μπάρι, βετεράνος του Βιετνάμ και οικοδόμος τώρα στο επάγγελμα, αναρρώνει
μετά από εγχείρηση στο γόνατό του όταν ξαφνικά εμφανίζεται στο σπίτι του η Λουίζ.
Καθώς πρέπει, άψογη επαγγελματίας και με ποιητικές ανησυχίες, έχει προσληφθεί
από τον ανιψιό της πρώην γυναίκας του Μπάρι για να τον φροντίζει.

Ο άξεστος χαρακτήρας του την τρέπει σε άτακτη φυγή όμως η συνέχεια τούτης της
γνωριμίας κάθε άλλο παρά αναμενόμενη αποδεικνύεται. Ο Μπάρι δείχνει αποφασισμένος να γίνει
καλύτερος άνθρωπος ενώ η Λουίζ, στο πρόσωπο του, θα αναζητήσει απεγνωσμένα τη βοήθεια.

Δύο μοναχικοί άνθρωποι συναντιούνται σε μια προσπάθεια να
γεφυρώσουν δύο εντελώς διαφορετικούς κόσμους και να βρουν, ο καθένας με τον
τρόπο του, τη σωτηρία. Η διαδρομή που πρέπει να διανύσουν είναι μεγάλη.

Σημείωμα σκηνοθέτη

«Στην «ξηρή» ζωή των δύο ηρώων, ο Κήπος είναι μία όαση. Εκεί θα συναντηθούν, εκεί θα προσπαθήσουν να αρθρώσουν μια κοινή γλώσσα, εκεί θα αναζητήσουν ρωγμές για να εισχωρήσουν και να τολμήσουν να αγαπήσουν και να αγαπηθούν. Παρά τις αντιθέσεις τους. Παρά τις αποτυχίες που κουβαλάνε. Παρά το δισταγμό. Ο Κήπος μετατρέπεται σε έναν τόπο διαπραγμάτευσης με τον άλλο, προπαντός όμως με τον ίδιο τους τον εαυτό.

Η απόφαση, κόντρα στις συνθήκες, να χαράξουν μια κοινή διαδρομή, είναι άλλοτε ανακουφιστική άλλοτε επώδυνη, πάντα όμως γενναία. Κι ακόμα κι αν δεν ξέρουμε πόσο γερή είναι αυτή η γέφυρα συνάντησης που επιθυμούν να χτίσουν μαζί, το γεγονός ότι το προσπαθούν, έχει για μένα κάτι το μεγαλειώδες.» Δημήτρης Μυλωνάς

Συντελεστές:

Κείμενο: Bruce Gooch
Μετάφραση: Κάτια Σπερελάκη
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μυλωνάς
Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης
Σκηνικά-Κοστούμια: Λήδα Σπερελάκη- Αγγελική Αθανασιάδου
Βοηθός Σκηνοθέτη: Βίκη Παναγιωτοπούλου
B΄ Βοηθός Σκηνοθέτη:Xρήστος Καρανικόλας
Φωτογραφίες: Πάτροκλος Σκαφίδας
Επιμέλεια Κίνησης και Χορογραφίες: Χρυσηίς Λιατζιβίρη

 Επικοινωνία – Δημόσιες σχέσεις :
Νταίζη Λεμπέση , τηλέφωνο 6908502631,  email daisylempesi@hotmail.gr

 

 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

26 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΝΙΚΑΙΑΣ

7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΠΑΠΑΓΟΥ

8ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΑΛΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚIΝΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ  ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ, ΠΕΡΑΜΑ

11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΑΛΣΟΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΒΕΑΚΕΙΟ ΘΕΑΤΡΟ

15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ, ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ

 

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ : TICKET SERVICES

TIMEΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ :  15 ΚΑΙ 13 ΕΥΡΩ , ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΜΕΑ

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Entertaiment8 hours ago

YFSF: Αυτά είναι τα πρώτα ονόματα που «κλείδωσαν» για το show

ΕΛΛΑΔΑ2 days ago

“Πράσινο φως” από το Eurogroup στην Ελλάδα: Ξεκλειδώνει η δόση των 767 εκατ. ευρώ – Διθύραμβοι Ντόναχιου για τη χώρα

Entertaiment2 days ago

Νότης Σφακιανάκης: Ο Ηλίας Κασιδιάρης τον στηρίζει από την φυλακή με προκλητική ανάρτηση

ΚΟΣΜΟΣ2 days ago

Μαραντόνα : Σε εξέλιξη εισαγγελική έρευνα για τις συνθήκες θανάτου του

Entertaiment2 days ago

Νατάσα Θεοδωρίδου : Ετοιμάζει MEGΑλο ρεβεγιόν Χριστουγέννων

Entertaiment2 days ago

Νότης Σφακιανάκης: Με ληγμένη άδεια εδώ και 5 χρόνια – Αποκάλυψη για το όπλο που είχε επάνω του

ΓΥΝΑΙΚΑ-ΑΝΤΡΑΣ2 days ago

Μήπως είστε κουρασμένη ψυχικά και όχι σωματικά;

ΕΛΛΑΔΑ2 days ago

Κοροναϊός : Νοέμβριος ο πιο φονικός μήνας της πανδημίας – Πάνω από 1.700 θάνατοι

sfakianakis1-e1525032331234
Entertaiment3 days ago

Συνελήφθη ο Νότης Σφακιανάκης με κοκαϊνη!

ΖΩΔΙΑ3 days ago

Μπορεί μια έκλειψη να φέρει μια καινούργια σχέση;

Entertaiment8 hours ago

YFSF: Αυτά είναι τα πρώτα ονόματα που «κλείδωσαν» για το show

Entertaiment4 days ago

Απίστευτος διάλογος Γεωργούλη με παρουσιαστή: «Αν δεν βγάζω 25.000 ευρώ να χάσεις τη δουλειά σου»

Entertaiment4 days ago

Ποια είναι η Super Κική: Η ζωή της, βίντεο, φωτογραφίες και τα «μπράβο» που είχε το θάρρος να μιλήσει

Entertaiment7 days ago

Τάκης Χατζής σε Δημήτρη Σταρόβα: Πώς μια γυναίκα σαν αυτή ερωτεύεται εσένα;

Entertaiment7 days ago

“Λύγισε” η Μελίνα Μακρή μιλώντας για το bullying που έχει δεχθεί!

ΕΛΛΑΔΑ7 days ago

Κορωνοϊός – Μαγιορκίνης στο CNN Greece: Τα εμβόλια είναι ασφαλή και αποτελεσματικά

Entertaiment7 days ago

Ηλιάνα Παπαγεωργίου για Γιώργο Καράβα: «Τον σεβασμό τον κερδίζεις»

Entertaiment1 week ago

Θρήνος – Πέθανε ο “θεός” της μπάλας Ντιέγκο Μαραντόνα

Entertaiment1 week ago

Αλεξάνδρα Πασχαλίδου: “Έχω δουλέψει σκληρά για να συγχωρήσω

samiou-1-6357
Entertaiment1 week ago

Η Άντζυ Σαμίου υποστηρίζει: «Δέχθηκα σεξουαλική παρενόχληση από ιερωμένο»

Advertisement
Advertisement

ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ